AMERİKA View all
Yaşam View all
WASHINGTON (AA) – Günde üç fincan kahve içen yetişkinlerin bazı hastalıklara bağlı ölüm riskinin yaklaşık yüzde 10 azalabileceği belirlendi. Amerikan Ulusal Kanser Kurumu’nun…
İSTANBUL (AA) – İngiliz parlamenter ve stratejist Denis MacShane, Türkiye’ye 30 yıldır gelip gittiğini, günümüz Türkiye’sinin gerçekten yarının ülkesi olduğunu belirterek, ”AB’yi çok…
İSTANBUL (AA) – Türkiye, Lloyd’s'un açıkladığı Vizyon 2025 stratejisine göre büyüme açısından kilit rol oynayacak pazarlardan biri olacak. Lloyd’s açıklamasına göre, Vizyon 2025…
AYDIN – Kışı Didim’de geçiren yörükler, havaların ısınmasıyla hayvanlarını alarak yaylaya göç etmeye başladı. Göçer Karadağ Ailesi’ndan Ahmet Karadağ, yazı Afyonkarahisar’ın Dinar ilçesinde…
Sağlık View all
ANKARA Fazla E vitaminin, kemik yoğunluğunda azalmaya neden olabileceği belirlendi. Japonya’daki Keio Üniversitesi’nden bilim adamlarının fareler üzerinde yaptığı araştırma, fazla E vitamini takviyesi alan hayvanların kemik yoğunluğunun, takviye…
TRABZON – Trabzon’da aralarında doktorların da bulunduğu sağlık çalışanlarından oluşan tiyatro grubunun sahnelediği, hastanede yaşanan ilginç ve komik olayları anlatan ”Kalp Krizi Değil Gülme Krizi” adlı oyunu 4…
KONYA – Konya’da, Sağlık Bakanlığı ve Konya Üniversitesi işbirliğiyle, Teşhisle İlgili Gruplar (TİG) Klinik Kodlama Eğitim Programı başlatıldı. Konya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Muzaffer Şeker, Dedeman Konya Otel’de…
ANKARA – Obeziteyle mücadele eylem planı yürüten Sağlık Bakanlığında bir ilke imza atılarak ziyaretçilere ikram edilen yiyecek ve içeceklerin içerdiği kalori miktarını gösteren menüler hazırlanacak. Sağlık Bakanı Recep…
Amerika - Yerel View all
TURANT, 29 Nisan Pazar günü Marriott Quorum Otelinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını büyük coşku ile kutladı. TURANT Türkçe okulu öğrencileri şiirler, şarkılar…
Çevre View all
İSTANBUL – Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, “Marmaray Projesi, bakın altını çizerek söylüyorum, bir İstanbul Projesi değildir. Marmaray, bir Türkiye projesidir, Avrupa ile Asya’yı birleştiren, kıtalar arası bir projedir,…
SAMSUN – Samsun’un Tekkeköy ilçesinde bulunan ve 171 yıllık olduğu tahmin edilen yel değirmeni, tamamlanan restorasyon çalışması sonrasında faaliyete geçirildi. Tekkeköy Belediyesi Başkan Yardımcısı Şeref Aydın, AA muhabirine…
EDİRNE – Ekonomik krizle boğuşan Yunanistan’ın, krizi aşmak için kamuya ait varlıklarını özelleştirme kararını Türk işadamları fırsat olarak görüyor. Yunanistan’ın TÜSİAD’ı olarak bilinen Yunan İş Federasyonu’nun (Helenic Federation…
Beslenme- Gıda View all
WASHINGTON (AA) – Günde üç fincan kahve içen yetişkinlerin bazı hastalıklara bağlı ölüm riskinin yaklaşık yüzde 10 azalabileceği belirlendi. Amerikan Ulusal Kanser Kurumu’nun yaptığı araştırmaya…
AMERİKA View all
New York Giresunlular Derneği tarafından ,New York’un Long Island bölgesindek kültür ve dayanışma gecesi düzenlendi. Programa,…
Turizm View all
NEVŞEHİR – Türkiye’nin önemli turizm merkezlerinden Kapadokya bölgesi, ITB Berlin Turizm Fuarında tanıtıldı. Bu yıl 46′ncısı…
Röportaj View all
Türkiye Seyahat Acentaları Birliği Başkanı Başaran Ulusoy ile, Türk turizminin mevcut durumu ve geleceğe yönelik planlar…
Sağlık View all
ANKARA Fazla E vitaminin, kemik yoğunluğunda azalmaya neden olabileceği belirlendi. Japonya’daki Keio Üniversitesi’nden bilim adamlarının fareler…
Go to Admin » appearance » Widgets » and move a widget into Advertise Widget Zone